safe

27/11/2016

4444

Το bmplefour#2 δηλαδή η έκδοση 2 είναι ξανά στον αέρα.  

Τελικά επικοινώνησα με το WordPress και μου είπαν ότι κατέβηκε γιατί το αυτόματο σύστημα που έχουν, νόμιζαν ότι λειτουργούσε ως spam.

Όσοι διαβάζουν το blog ξέρουν ότι δεν ενδιαφέρομαι να στείλω e-mail από το blog σε κανέναν.  

Είναι απλώς ένας χώρος καταγραφής ειδήσεων από δημόσιες πηγές ενημέρωσης και σχολιασμού.  

Αν εγώ ήθελα να φτιάξω ένα blog με εκατομμύρια αναγνώστες, πιστέψτε με, δε είχα ποτέ το συμβάν του 2008. Δε χρειαζόταν. Γιατί να ταλαιπωρούμε; (Όπως έγραψε και ο Θέμος, είμαι μια μεγαλοφυΐα). 

Όλοι εμείς γνωρίζουμε ότι σε όποια εποχή της ανθρώπινης δραστηριότητας κι αν πάμε, υπάρχουν όρια. Τα όρια της εκάστοτε επικρατούσας ηθικής.  

Χωρίς όρια ο ανθρώπινος πολιτισμός, θα είχε καταρρεύσει.  

Υπάρχουν άραγε προηγμένοι πολιτισμοί που λειτουργούν, αλλά δεν υπάρχουν όρια;

Να μη γράφω πολλά.  

Ρώτησα το WordPress ποιο όριο παραβίασα κατά λάθος και μου είπαν κάτι για spam.

Πήγα έσβησα σχεδόν όλα τα coments τρίτων και επανήλθε.  

Δεν ήξερα ότι το WordPress έχει αυτόματο πρόγραμμα που ελέγχει, 40 βαθμούς συν, γιατί αυτό μου κάνει την Ζωή εύκολη. Δε μου αρέσει να ταλαιπωρούμε.   

Ένας αυτόματος κόφτης, κάνει τη Ζωή μας εύκολη. Ένας κόφτης που θα ορίζεται μετά από δημόσια διαβούλευση.  

Αν είσαι μεγάλη πλατφόρμα διακίνησης πληροφορίας, πρέπει να έχεις αυτόματους κόφτες.  

40 βαθμοί συν στην πλατφόρμα της WordPress στο ζήτημα της ασφάλειας του απλού χρήστη. 

Βέβαια κάποιος θα πει αφού είσαι γκουρού της πληροφορίας, γιατί δε φτιάχνεις προγράμματα; Αυτή την περίοδο είμαι ως χρήστης. Δεν έχετε ιδέα βέβαια τι σημαίνει αυτό.  

Γκουρού + Χρήστης = τελειοποίηση τεχνολογίας πάνω από 50%.

Στο Online σκάκι που παίζω, κάποιος μου έγραψε, σου χαρίζω την παρτίδα, γιατί δεν την παίρνεις; Του έγραψα, εγώ σκέφτομαι διαφορετικά.  

Κέρδισα, αφού μου χάρισε την παρτίδα, αλλά με τον δικό μου τρόπο σκέψης. Εγώ παίζω σκάκι για να χαλαρώσω και να περνά η ώρα.   

Όποιος θέλει να πλησιάσει κάποιον σαν εμένα πρέπει να σκεφτεί πάνω στον δικό μου τρόπο σκέψης. Ένας απλός άνθρωπος, δύσκολα κατανοεί κάτι τέτοιο.  

Ποιος από εσάς, μπορεί να μου δώσει έναν πραγματικά τυχαίο αριθμό;

Μετά το 2008 αναζήτησα μια καινούρια πλατφόρμα bloging που θα είναι σκληρή απέναντι σε τρίτους. Έτσι κατέληξα στο WordPress. Σήμερα το 80% των αναρτήσεων σε blogs προέρχεται από εδώ.  

Εγώ δεν είμαι τυχαίος χρήστης.

Επίσης, αυτή την εποχή έχω WiFi που δεν είναι καθόλου ασφαλές, όπως επίσης και οι υπολογιστές που γράφω.

Η ασφάλεια είναι βασική αρχή για μας. 

The Safe is very important. 

4444

18/11/2016

Δίνω μεγάλη σημασία στο safe. Για μένα είναι βασική αρχή. Αν δεν υπάρχει ασφάλεια, σε μια δραστηριότητα, τότε δε την κάνεις.

Στο διαδίκτυο, πάντα αναζητώ ασφαλείς δημόσιες πλατφόρμες .

Πάντα Δημόσιες. Υπάρχει λόγος. Αν γίνει κάτι λάθος, αυτό θα φανεί σχετικά γρήγορα.

Ασφαλείς Δημόσιες Πλατφόρμες για τον χρήστη. Αν δε υπάρχουν, αυτό σημαίνει ότι υπάρχει κενό.

Το κενό όμως, όπως στο φαινόμενο Κασμίρ, παράγει ενέργεια.

Ένα κενό ποτέ δεν είναι αποδεκτό σε όλο τον γεωμετρικό χώρο.  

Σκεφτείτε δηλαδή όλος ο πλανήτης Γη να ήταν μια δικτατορία. Να μην υπήρχε πουθενά  ασφάλεια μετά από τόσα χρόνια ανθρώπινης εξέλιξης.

Τα ταξίδια στο χρόνο, έχουν πολύ μεγάλη ασφάλεια και διέπονται από αυτή την βασική αρχή κατά την γνώμη μου.  

Αν δεν πάρεις το 100%, όσο κι αν αυτό φαντάζει σε κάποιους αστείο, αν δεν έχεις 100%, απλά δε γίνονται.

Δε μας αρέσουν οι ταλαιπωρίες. Δεν έχει κανένα νόημα για μας.

Αν μια δημόσια πλατφόρμα, δεν μπορεί να παρέχει ασφάλεια, αυτό σημαίνει ότι όλος ο σχεδιασμός είναι λάθος και πρέπει να ξαναγίνει από την αρχή ή αν ισχύουν τα παράλληλα σύμπαντα, πρέπει να βρούμε το σωστό.  

Θα το ξαναγράψω, το safe είναι βασική αρχή.   

Αγόρασα αυτή την εβδομάδα ένα βιβλίο που μιλά για τους Αλγόριθμους που άλλαξαν τον κόσμο. Λέει πως δουλεύει ένας αλγόριθμος και πόσο ασφαλής είναι. Η ασφάλεια του είναι 100%.

Leave a Reply

